TROR EGET LAG OVERRASKER

Det nærmer seg med stormskritt og vi har tatt pulsen på tre nye deltakere. Den ene klasker dessuten til med at han tror laget sitt har vinnersjanser.



Først ut i vår nest siste spørsmålsrunde...

JOSTEIN HÅLAND (FK SULA)

HVEM TROR DU VINNER CUPEN?
Her må jeg svare tredelt: FK Giske og Skrue virker best på papiret. De har jo spillere fra andredivisjon med på laget! Selv har vi satset på spillere fra 5. og 6.divisjon i år, så sånn sett bør vi ikke ha muligheter i det hele tatt. Men jeg håper og tror vi vinner likevel.

HVEM TROR DU BLIR OVERRASKELSESLAGET?
Underdogs. Jeg har sansen for flere av disse Rollonspillerne. Men for at de skal kunne kalles en overraskelse må de gå videre fra gruppa – jeg tror de gjør det. Og det betyr at jeg faktisk har motsagt meg selv på vinnertipset: da ryker jo en av disse…

HVORDAN TROR DU DITT EGET LAG GJØR DET?
Jeg tror ganske sikkert vi går videre fra gruppa. Møter vi deretter Pølselaget går vi også videre til semien. Og der kan alt skje. Så jeg sier at målet er å ikke gjøre skam på drakta.  Når det er sagt vil vi stille et enda sterkere lag de resterende turneringene. Vi har en del spillere som ikke kunne være med denne gangen, men som blir med neste gang. Så spør meg igjen før neste turnering – da blir svaret kort.

HVEM TROR DU BLIR ÅRETS TOPPSCORER?
Jeg tror Johann Bjørn Valsson på vårt lag vil overraske mange. Han har sett sterk og frisk ut den siste uka – og toppscoreren kommer fra et av de bedre laga. Ellers kan Mini klare 8-10 mål hvis han har dagen, men det vet man jo aldri. Han kan jo bli utvist etter 10 sekunder i første kamp. Likevel ender jeg opp med å svare han Hagerupen som ikke vasker seg på armene: Aleksander?

HVEM BLIR ÅRETS SKUFFELSE?
Pølsefesten, dessverre.

HVA BLIR DITT PERSONLIGE HØYDEPUNKT I ÅRETS TURNERINGER?
Det blir å se min sønn på 6 år i en FK Sula-drakt som krympet i tørketrommelen i dag. Utover det er det å løfte litt på Hallvard Westad hvis jeg få muligheten.

NOE MER DU VIL TILFØYE?
Flott tiltak. Vi gleder oss til å komme, og håper på god vind.

Nestemann ut...

JØRGEN HOVDE (FC GULLKYSTEN)

- HVEM TROR DU VINNER CUPEN?
Om Onkel Skrue fortsatt stiller like sterkt som før, så tror jeg de vinner.

- HVEM TROR DU BLIR OVERRASKELSESLAGET?
Uten tvil, FC Gullkysten! Et ungt og godt lag som kommer til å overraske samtlige.

- HVORDAN TROR DU DITT EGET LAG GJØR DET?
Jeg tror mitt eget lag tar en topp 4 plassering.

- HVEM TROR DU BLIR ÅRETS TOPPSCORER?
Står mellom Henning Arnestad og Tommy Kanishi. Tommy har slitt en del med å score mål i det siste, så jeg tror ikke at han kommer til å score fullt så mange som Henning.

- HVEM BLIR ÅRETS SKUFFELSE?
Må bli FK Sula. Lager sin egen sang, veldig store forventninger til seg selv, kommer i en tilsynelatende lett gruppe, ryker ut allerede i gruppespillet.

- HVA BLIR DITT PERSONLIGE HØYDEPUNKT I ÅRETS TURNERINGER?
Å få oppleve den gode atmosfæren som er på Skodje Cup, samt å få ta Tommy Kanishi i hånden. 

- NOE MER DU VIL FØYE PÅ?
Syns at dette er et kjempebra opplegg og at dere så absolutt burde fortsette med det!

Sistemann ut i dag er...

JONATHAN JACOBSEN (FK GISKE)

- HVEM TROR DU VINNER CUPEN?
FK Giske vinner sammenlagt i år, og da må vi jo vinne noen turneringer, så tipper vi vinner denna.

- HVEM TROR DU BLIR OVERRASKELSESLAGET?
Aner ikke!

- HVORDAN TROR DU DITT EGET LAG GJØR DET?
Som sagt tipper jeg vi vinner. Vi tar det nok rolig i gruppespillet også lekestue i sluttspillet.

- HVEM TROR DU BLIR ÅRETS TOPPSCORER?
Jeg tar den selv. har bedt alle på laget å ikke sentre til Kjevik.

- HVEM BLIR ÅRETS SKUFFELSE?
FK Sula. De er bedre på sang enn på futsal, og den sangen var forbanna dårlig.

- HVA BLIR DITT PERSONLIGE HØYDEPUNKT I ÅRETS TURNERINGER?
Tunell på Nico Rud.

- NOE MER DU VIL FØYE PÅ?
Satser på en leken turnering !

Med dette takker vi Jostein, Jørgen og Jonathan for å ha tatt seg tid til å svare på våre spørsmål. Lykke til på søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar