VIL HA BILDE AV SEG SELV MED GRANDE

Tommy Kanishi er en av de mest fryktede vennecup-spillerne. I vår  første spørsmålsrunde kommer han med et par overraskende svar.

Med jevne mellomrom fram mot søndagen vil vennecup.com publisere en del spørsmål og svar fra våre deltakere. Vi starter med å sende tre mann ut på dypet.

Først ut...

TOMMY KANISHI (KANISIHS)

- HVEM TROR DU VINNER CUPEN?
Oss eller Onkel Skrue.

- HVEM TROR DU BLIR OVERRASKELSESLAGET?

Gullkysten. De har noen spennende unge spillere som kan vær jævlig å få tak på.

- HVORDAN TROR DU DITT EGET LAG GJØR DET?

Dårlig i starten, men lett videre fra gruppa. Storspillet begynner ikke før sluttspillet.

- HVEM TROR DU BLIR ÅRETS TOPPSCORER?
Nicolai Rud, Kenneth Kjevik eller meg selv.

- HVEM BLIR ÅRETS SKUFFELSE?
Jørgen Hovde, FC Gullkysten. Gutten Skyper og spiller Fifa altfor mye. Det blir ikke futsal-magi av den comboen der.

- HVA BLIR DITT PERSONLIGE HØYDEPUNKT I ÅRETS TURNERINGER?

Å se Svale Leren imål for første gang på futsal-mål. De store innendørsskoene fra militæret han bruker kommer til å holde buret rent.

- NOE MER DU VIL FØYE PÅ?

Takk til dere som arrangerer. Meget oppegående tiltak! Må også tilføye at jeg ønsker at Mr.Grande stiller opp på et flott bilde ilag med meg.




(Det skal vi naturligvis fikse. Grande gleder seg veldig til du er på plass!)

Nestemann ut er...


MARIUS HALVORSEN (FLIPPERDICKS)


- HVEM TROR DU VINNER CUPEN?
Flipperdicks har meldt på laget for å vinne cupen. Det tror jeg også vi vil klare med den gjengen vi har samlet sammen. Men Onkel Skrue er en sterk konkurrent, så jeg tror og håper det blir spennende.

- HVEM TROR DU BLIR OVERRASKELSESLAGET?
Overaskelseslaget: Tiki-Taka Futsalklubb. Noen gode spillere som fort kan skape liv og røre for motstanderen.

- HVORDAN TROR DU DITT EGET LAG GJØR DET?
Som sagt, mitt eget lag burde kjempe om seieren.

- HVEM TROR DU BLIR ÅRETS TOPPSCORER?
Vanskelig å si hvem som blir årets toppscorer, men jeg håper det blir Adrian Hagerup. Men unge Ruud er også en målrev!

- HVEM BLIR ÅRETS SKUFFELSE?- HVA BLIR DITT PERSONLIGE HØYDEPUNKT I ÅRETS TURNERINGER?
Høydepunktet vil bli å vinne sammenlagt og komme med på sesongens lag.

- NOE MER DU VIL FØYE PÅ?
Ellers er det bare å takke denne fine gjengen som arrangerer og organiserer vennecupen! Godt jobba! Bli gjerne med på Egon å spis.


Sistemann ut er...

TORGEIR OLSEN (TIKI-TAKA FUTSALKLUBB)


- HVEM TROR DU VINNER CUPEN?
Tror nok at det blir Onkel Skrue denne gangen også. Flipperdicks er svekket uten 2x Hagerup.

- HVEM TROR DU BLIR OVERRASKELSESLAGET?
Håper det blir mitt lag (tiki-taka), men kan også si Myrulla, uten at jeg helt vet hvorfor.

- HVORDAN TROR DU DITT EGET LAG GJØR DET?
Vi går videre fra gruppespillet, men taper kvartfinalen.

- HVEM TROR DU BLIR ÅRETS TOPPSCORER?

Jostein Pareliussen, tiki-taka ! smile

- HVEM BLIR ÅRETS SKUFFELSE?

Fk Sula. Har skapt for stor fallhøyde for seg selv ved å lage den teite sangen...

- HVA BLIR DITT PERSONLIGE HØYDEPUNKT I ÅRETS TURNERINGER?
Mitt høydepunkt e forhåpentligvis 0 selvmål og 2-3 scoringer riktig vei. smile

- NOE MER DU VIL FØYE PÅ?
Laget mitt leve opp til lagnavnet!!!

Vi retter en stor takk til samtlige tre for å ha tatt seg tid til å svare på våre spørsmål. Alle tre er hyggelige karer som vi gir de beste skussmål og ønsker velkommen på søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar