NYKOMMERNE VIL OVERRASKE

Sesongens siste vennecup samler flere nye lag. To av dem håper å overraske. Det avsløres i vår spørsmålsrunde.



Først ut har vi snakket med Anders Hagen, som spiller på Underdogs.


1) Hvem tror du vinner cupen?
Er første gang jeg er med på denne cupen, men tror faktisk at vi kommer til å hevde oss i toppen, men hvis e må si et lag tror e flipperdicks stikker av med den.

2) Hvem tror du blir overraskelseslaget?
Siden jeg ikke kjenner så mange andre så tror jeg faktisk vi blir overraskelseslaget, slik som vi ble på forjecup. 

3) Hvordan tror du ditt eget lag gjør det?
Tror vi kommer til å få en treg start for vi må bli vandt med en annen type ball, men etter det kommer til å bli strakeveien opp!

4) Hvem tror du blir toppscorer?
Daniel Gjerde

5) Hva mener du er årsaken til at Onkel Skrue går mot sammenlagtseieren?
Ingen anelse dessverre. Fordi vi ikke har vært med før? 

6) Har du forslag til forbedringer av vennecup-konseptet til neste sesong?
Kanskje jeg kan kommer med noen forbedringer etter cupen, siden dette er første gang jeg er med.


Vi takker Anders for hans svar, og spør videre. Samme spørsmål går til Bidragskameratenes Christian Leikarnes:



1) Hvem tror du vinner cupen?
- Det er første gangen vi er med på denne cupen så nivået på de forskjellige lagene er vi ikke helt kjent med. Har fått med meg at Onkel Skrue har vunnet de to siste (om jeg ikke tar feil) og derfor burde være en naturlig favoritt.

2) Hvem tror du blir overraskelseslaget?
- Har ingen klare formeninger om hvem som kan være overraskelseslaget, men tror og håper at vi kan være årets overraskelse(!)

3) Hvordan tror du ditt eget lag gjør det?
- Tror vi skal greie å kvalifisere oss fra gruppen iallefall, etter det kan alt skje

4) Hvem tror du blir toppscorer?
Kjenner til for få spillere, men kanskje Tommy Kanishi.

5) Hva mener du er årsaken til at Onkel Skrue går mot sammenlagtseieren?
- Vanskelig for meg å svare, men siden de har vunnet 2 ganger så er de stabilt gode og har det høyeste bunnivået.

6) Har du forslag til forbedringer av vennecup-konseptet til neste sesong?
- Har ingen forslag før vi har deltatt, men virker som en meget god og spennende cup!

Vi takker også Christian for hans svar, og ønsker begge lag lykke til lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar